.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۱۸ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در ۶ شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۹۸ تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان‌های بهشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، آمل، نور و کلاردشت به اجرا در آمد.

او می‌گوید: در اجرای این طرح ۲۹ قاچاقچی و عامل افیونی و ۲۷ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۳۳ کیلو و ۵۹۸ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

به گفته سرهنگ حسینی با دستگیری ۴۱ سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و همچنین یک دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.

او به کشف ۱۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ۳۷ خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

به گفته سرهنگ حسینی ۱۲۰ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی دستگیر شدند که در راستای مبارزه با قاچاق کالا ۱۱ دستگاه ماینر، ۱۹ هزار کیلو چوب جنگلی، ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۴ هزارو ۸۸۰ نخ سیگار مجموعا به ارزشی بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در این عملیات از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.